HTML

Így látom én Rúzsa Magdit

Linkblog

Ezt látnom kell!

2005.09.19. 00:00 tv2qtya

Ezt látnom kell! Még a vak is megmondta!
A Megasztár az egy jó műsor. Én szeretem.
És rögvest kezdődik a harmadik felvonás!
Az első két szériát mindig néztem, amikor csak tehettem.
Ha a mostaniban legalább csak egy olyan versenyző lesz, mint Oláh Ibolya volt, már megéri majd nézni. Abban pedig csak bízni tudok, hogy a szavazások alkalmával nem az fog dönteni, hogy anyuci és apuci telefonjáról ki tud több sms-t elküldeni, mint ahogy történt az a Megasztár 2 alatt.
Azt csiripelik a verebek, hogy már folynak a meghallgatások. Ugyan az első selejtező felvételét csak bő egy hónap múlva láthatjuk, de a bulvár sajtó már most arról cikkezik, hogy milyen nagy tehetségekkel találkozhatunk majd a műsorban. Külön kiemelik, hogy egy Szerbiából érkezett magyar lány vele született tehetségével még Presser Gábort is könnyekig hatotta. Na, erre én is kíváncsi leszek! Azt írják, a lányt Magdolnának hívják. Szép neve van, biztos nem felejtem el. És figyelni fogom, mit produkál!
Ezt a blogot főként neki szánom. Remélem, hosszú életű lesz. Ő is, meg a blog is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsamagdus.blog.hu/api/trackback/id/tr32292222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása