HTML

Így látom én Rúzsa Magdit

Linkblog

Újabb esélyesek

2005.11.09. 00:00 tv2qtya

Papíron. Na de tényleg?
Ma este megnézhettem a harmadik szereplőválogatási nap felvételét. De végre ez volt az utolsó, most már össze állt a csapat, az az 50 ember, akik részt vehetnek az elődöntőkben.
Mint eddig mindig, ma is láttam igéretes tehetségeket. Nagyon jó hangja volt például Szabó Eszternek. Kár, hogy a csaj stílusa viszont nagyon nem jön be. De a versenyben még akár sokra viheti. Volt egy fiatal srác, Puskás Péternek hívják. Hát, neki is van hangja. Csak ő meg kissé komolytalannak tűnik. Ez nem baj, de a versenyben hátránya lehet belőle. Szépet énekelt még a csellós lány, Bonyár Judit is. De szerintem azt ő is tudja, hogy ez a verseny nem neki lett kitalálva. Említésre méltó még Borbély Melinda és Pálvölgyi Éva is. Na meg Baktai Anikó, csak hát ő éppen ellenkező előjellel. Némi hidegrázást éreztem a hangjától. De kétségtelenül jobban énekel, mint mondjuk én.
Most aztán jöhetnek az elődöntők, már élőben! Legalább megint lehet drukkolni Magdinak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsamagdus.blog.hu/api/trackback/id/tr56292442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása