HTML

Így látom én Rúzsa Magdit

Linkblog

Válogatott énekesek

2005.10.26. 00:00 tv2qtya

Volt mit válogatni!
Végre, végre, végre! Bemutatták az első szereplőválogatás felvételét!
Nagyon vicces, hogy egyes emberek, a már lefutott két széria ellenére sem veszik észre magukat, és meg vannak győződve róla, hogy nekik aztán piszkosul jó hangjuk van.
Na meg, az 5 fős zsűri előtt alig szólal meg. Akkor mit csinálna egy többezer fős stadionban? Ilyen alapon én is jelentkezhetnék a Megasztárba. Lehet, hogy ha lesz 4-es széria, meg is teszem. Tuti sikerem lenne, minden koncertre meghívnának a szervezők. Én lennék az utolsó műsorszám, és villám gyorsan menne a stadion kiürítése!
Na de hát, hol volt Magdi???
Úgy tűnik, nem az első szereplőválogatási részbe került be. De azért voltak ám itt is egész jó kis énekesek, akik már az elődöntőbe jutottak! Jó kis verseny lesz itt, ha mondjuk Hornai Anitán, Hennig Szilvián, Oláh Szabolcson, Hoffmann Mónikán, Kontor Tamáson, Széles Izabellán vagy Kékesi Dórán múlik. Aztán bejutott még az elődöntőbe két lányka is, akik egész elfogadható hanggal rendelkeznek, de bennem inkább mókás lényük maradt meg. Ők Masszi Eszter és Polgár Odett. A többi továbbjutótól elnézést kérek, de nem hagytak bennem igazán maradandó emléket. Persze izlések és pofonok...
Újabb egy hét várakozás következik. Vajon a jövő héten megismerhetem már Magdit? Én tényleg nem vagyok türelmetlen, de most már gyerünk, húzzunk bele! Kiváncsi vagyok!
Lesznek még profi tudású versenyzők?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsamagdus.blog.hu/api/trackback/id/tr11292411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása