HTML

Így látom én Rúzsa Magdit

Linkblog

Kutatás

2005.09.21. 00:00 tv2qtya

Mire jó a kutatás? Elszórakoztat. Nem mindenki elégszik meg azzal, hogy ha kutat ás.
Nem bírtam ki. Elkezdtem keresgélni a világhálón, hátha nem a teljes ismeretlenségből érkezik Magdolna, akiről már nyilvános szereplése előtt is ódákat zengenek a lapok. Nagyobb pénzben nem fogadtam volna a kutatás sikerére, de a megfelelő keresés meghozta az eredményt. Az elmúlt év vajdasági lapjaiban többször is felbukkant a neve, két eseményhez kapcsolódva.
A cikkek azt igazolják, hogy Magdolna (remélem nem haragszik meg, de nekem a továbbiakban Magdi), ha csak teheti, kipróbálja énekesi tehetségét. A Magyar Szó és a Szó-Beszéd című újságokban egyaránt a Farsangi Ki Mit Tud? versenyen elért eredményéről olvastam. A versenyt Zentán rendezték meg, még 2004 februárjában. Magdi a könnyűzenei kategóriában versenyzett, egy társával duóban léptek fel, és a kategória különdíját nyerték el. A Hét Nap című újság közel egy évvel ezelőtti száma arról számol be, hogy Magdi a Líra 2004 elnevezésű popfesztiválon is versenyzett. Itt holtversenyben második helyezést ért el.
Elég figyelemre méltó eredmények ezek! Lehet, hogy tényleg tehetséges ez a lány? Lehet, hogy tud énekelni? Ha még jól is mutat a színpadon... Már nagyon kíváncsi vagyok a versenyre, de még sokat kell aludni a kezdésig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsamagdus.blog.hu/api/trackback/id/tr59292396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása